NIIGATA ADC 2019にて4回目のグランプリ受賞
2019.07.12The brand design of Miso brand “Snow Flower” won the Grand Prix at “NIIGATA ADC 2019” held on July 6, 2019! For the first time in four years, we will be the fourth Grand Prix. I am very happy. In addition, the brand design of the lacquerware product “BUTAI (Niigata Lacquerware x Brother Kotobuki x DESIGN DESIGN)” was awarded as a semi-grand prix! In addition, BUTAI also won the “Complex Category Award” and the “Good Job Award”. Congratulations to our clients. Also, thank you for your support company. We will make every effort to deliver an overwhelming design production ability from here. We are waiting for the brand design offer from you.
2019年7月6日に開催された「NIIGATA ADC 2019」にて、味噌ブランド「雪の花」のブランドデザインがグランプリを受賞しました! 実に4年ぶり、通算4度目のグランプリ受賞となります。大変嬉しく思います。また、準グランプリとして漆器プロダクト「BUTAI(新潟漆器×兄弟寿し×DESIGN DESIGN)のブランドデザインが受賞しました!BUTAIは加えて「複合部門賞」と「GOOD JOB賞」も受賞しました。クライアントの皆さまおめでとうございます。また、協力企業の皆さまありがとうございます。こらからも圧倒的なデザインプロデュース力を届けられるよう、日々精進いたします。皆さまからのブランドデザインのオファーお待ちいたしております。
※NIIGATA ADC(新潟アートディレクターズクラブの略)とは、新潟県内に拠点を置くアートディレクター100名ほどが会員となり、デザイン審査会や啓蒙活動などを行うデザイン団体です。